سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) انجام می‌شود؛

توزیع بسته‌های معیشتی و کودک در روز عید غدیر

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند از توزیع بسته‌های معیشتی و کودک در روز عید غدیر همزمان با برگزاری جشن خبر داد.

ماه گلی دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این گروه که فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌دهد، برای روز عید غدیر برنامه‌های ویژه‌ای را برنامه ریزی کرده است.

او افزود: در حال پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری جشن روز عید غدیر هستیم که در صورت تأیید درخواست و دریافت مجوز، جشن در مسجد امام سجاد (ع) محله موسی بن جعفر (ع) بیرجند برگزار می‌شود.

ماه گلی اظهار کرد: در صورتی که جشن با اخذ مجوز برگزار شود، بسته‌های معیشتی و بسته‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان توزیع خواهد شد.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند تصریح کرد: اگر مجوزی برای برگزاری جشن ارائه نشود، بسته‌های مذکور در محلات موسی بن جعفر (ع) و الهیه بیرجند توزیع می‌شود.

او ادامه داد: محلات هدف این گروه دانشجویی، محله موسی بن جعفر (ع)، الهیه و سایر مناطق شمال شهر بیرجند است و تنها گروهی هستیم که در منطقه موسی بن جعفر (ع) فعال هستیم.

ماه گلی بیان کرد: ایجاد تنوع در فعالیت‌های فرهنگی در محلات هدف از جمله اهداف فعالیت‌های این گروه است.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بیرجند با اشاره به عید قربان و نذورات مردمی گفت: مردم در صورتی که نذوراتی برای عید قربان دارند، می‌توانند به صورت نقدی و غیر نقدی به جمعیت اهداء کنند تا در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.