سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش:

افزون‌بر سه هزار نفر امسال جذب آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می‌شوند

رخشانی گفت: سه هزار و ۵۴۳ نفر امسال از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می‌شوند.

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: همچنین سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان امسال هزار و ۸۱۷ نفر است.

وی گفت: ۲ هزار و ۳۱۹ پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی سال ۹۹ برای گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند و از مهرماه با حکم پیمانی موقت فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: امسال سه هزار و ۴۱ نیرو از آموزش و پرورش استان خارج و پنج هزار و ۶۰۷ نیروی جدید وارد این مجموعه می‌شوند که در مقایسه با سال‌های قبل تراز نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان مثبت شده است.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه توسعه سنواتی نیز با مجموعه وزارت آموزش و پرورش منعقد شده و با شهرستان‌ها و مناطق نیز در حال جمع بندی است.

رخشانی با بیان اینکه در زمینه ماندگاری نیروها به شهرستان‌ها و مناطق تفویض اختیار شده، تصریح کرد: از ۳۱۹ متقاضی تغییر مقطع با درخواست ۱۶۰ مورد موافقت شده است.

وی گفت: ۸۱۹ درخواست انتقالی خارج از استان و ۲ هزار و ۷۶۴ درخواست انتقالی درون استانی در سامانه نقل و انتقالات ثبت شده که در حال بررسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر اهمیت توانمندسازی معلمان تاکید کرد و افزود: براساس نیازسنجی انجام شده ۲۴۴ دوره برای فرهنگیان استان تعریف شده که برخی دوره‌ها برگزار و پنج دوره نیز در حال انجام است.

وی اظهارداشت: از مجموع آمار جمعیتی مدارس غیردولتی سیستان و بلوچستان ۷۰ درصد ثبت سفارش کتاب را انجام داده‌ و سفارش برای مدارس دولتی نیز از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد.

رخشانی از تجهیز مدارس شبانه روزی سیستان و بلوچستان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تاکنون هفت میلیارد تومان اقلام مورد نیاز و مصرفی برای این مدارس خریداری شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.