سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از مردم خراسان رضوی برای مشارکت در اهدای ۵ هزار قربانی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است باهمت نیکوکاران گوشت ۵ هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به عدم برگزاری موسم حج در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع و محدودیت ویروس کرونا، گفت: یکی از مناسک کارآمد و مؤثر در تمتع، قربانی است که نشانه ازخودگذشتگی و ایثار به درگاه خداوند متعال است و مشتاقان و زائران بازمانده از حج در موطن خودشان این عمل الهی را هم‌زمان با روز عید قربان انجام دهند.

او افزود: حجاج در انتظار این سفر عظیم، مشتاق هستند تا در این شرایط اقتصادی علاوه بر انجام قربانی، کمکی به تهی دستان انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به برگزاری هرساله سنت حسنه انفاق هم‌زمان با عید قربان اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد آمادگی دارد تا نذر قربانی همه خیران، نیکوکاران و حجاج در انتظار سفر زیارتی را جمع‌آوری و در دهه ولایت به سفره نیازمندان اهدا کند.

آسوده بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است باهمت نیکوکاران گوشت ۵ هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.

او بابیان اینکه، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آمادگی دارند تا نذورات نیکوکاران را دریافت کنند، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند به‌منظور مشارکت در طرح نذر قربانی، طی تماس با شماره ۳۱۲۸ نذورات خود را اهدا کنند، این سامانه هرروز ساعت۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ علاوه بر قبول نذورات قربانی، پذیرای نظرات و پاسخگوی سؤالات عموم مردم است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد: نیکوکاران همچنین می‌توانند علاوه بر روش‌های قبلی با شماره‌گیری کد # ۱ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و یا اسکن کد QR در پوستر طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

 

انتهای پیام//م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.