سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

تربیت مبلغان مسلط به زبان‌های خارجی از ضروریات عرصه تبلیغ است

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: آموزش زبان‌های خارجی به مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی یکی از دستاورد‌های این مجموعه است که باید این موضوع با قوت ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: کسی که یک نفر را هدایت کند تا زمانی که او عمل صالح انجام دهد یا دیگران را هدایت کند از حسنه و خیر این هدایتگری بهره خواهد برد.

 وی ادامه داد: در همه ادوار و این سال‌ها همچنان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رو به رشد بوده است و مدیران این مجموعه افرادی توانمند و اثرگذار بوده‌اند، حجت‌الاسلام قطبی انسانی متین، باسواد، بافضل و مخلص هست که اقدامات خوبی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان داشت و امیدوار هستیم حجت‌الاسلام احمدیان هم این مسیر را به خوبی و بهتر از قبل پیش ببرند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عنوان کرد: آموزش زبان‌های خارجی به مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی یکی از دستاورد‌های این مجموعه است که بسیار مفید و اثرگذار بوده است و باید این موضوع را با قوت ادامه داد.

وی تربیت مبلغان مسلط به زبان‌های مختلف را موضوعی بسیار ضروری و مهم توصیف کرد و گفت: اختصاص مدارس و حوزه‌های خاص تربیت مبلغان مسلط به زبان‌های خارجی از مسائل مهم و ضروری است که باید به آن توجه شود و در این زمینه جامعه المصطفی (ص) العالمیه بستر و ظرفیت بسیار خوبی دارد.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: معتقد هستم که دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات نیز باید از لحاظ کاری از یکدیگر جداسازی شوند و دفتر تبلیغات اسلامی تنها به عنوان سازنده مبلغ شناخته شود چرا که این نکته بسیار مهمی به شمار می‌رود.


در این مراسم از حجت الاسلام محمد قطبی رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان قدردانی و حکم مسئولیت حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.