سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسینه شدن بیش از ۱۰۰ هزار یزدی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: روز گذشته ۷ هزار و ۲۳۹ دوز واکسن در استان یزد تزریق شده و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، ۱۴۴ هزار و ۵۵۶ دوز واکسن در نوبت اول و نوبت دوم در استان تزریق شده است.

او افزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، ۱۰۵ هزار و ۷۳۷ دوز واکسن در نوبت اول و ۳۸ هزار و ۸۱۹ دوز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که واکسن‌های کرونا دو مرحله‌ای است و تزریق دوز دوم صرفا به دریافت کنندگان دوز اول تزریق می‌شود بیان داشت: تاکنون در استان یزد ۱۰۵ هزار و ۷۳۷ نفر مقابل کرونا ویروس واکسینه شده اند.

دهقانی با اشاره به واکسینه شدن ۶۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال گفت: در حال حاضر در سامانه تزریق واکسن کرونا برای متولدین ١٣۴٠ و قبل از آن امکان ثبت نام وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند و یا دوز اول واکسن از طریق فراخوان دریافت کرده‌اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.