سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار هادیان فر مطرح کرد؛

ممنوعیت تردد خودرو های پلاک تهران به سمت شمال/رصد محور چالوس در ۴ نقطه

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:محور چالوس در ۴ مقطع کنترل می‌شود؛ اگر راننده ای از ادامه سفر منصرف نشود، جریمه یک میلیون تومانی انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: خودروهای با پلاک تهران نمی‌توانند به سمت شمال کشور حرکت کنند.

وی گفت:محور چالوس در ۴ مقطع کنترل می‌شود؛ اگر راننده ای از ادامه سفر منصرف نشود، جریمه یک میلیون تومانی انجام می‌شود.

سردار هادیانفر گفت:برابر تازه ترین آمارها متاسفانه کشور وارد پیک پنجم کرونا شده و بر این اساس ۱۶۹ شهر کشور در وضعیت قرمز و ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی با بیان این که در مجموع ۴۴۸ شهر کشور دارای وضعیت قرمز و نارنجی و زرد بود و از این تعداد ۳۳۵ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی تمام شهرهای قرمزو نارنجی مستقر بوده و علاوه بر اعمال قانون به شکل فیزیکی، دوربین های سطح جاده ها و مبادی شهرها نیز نسبت به اعمال قانون خودروهای غیر مجاز اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی بیشتر در دو استان تهران و البرز نیز گفت: مقرر شد تا از روز سه شنبه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه منع ورود و خروج از تهران با هدف کاهش بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شود. لذا ماموران پلیس در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی مستقر خواهند شد.

وی گفت:در همین راستا از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۷ روز دوشنبه هفته آینده این محدودیت ها در تهران اعمال می شود و به جز خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر که دارای اجازه تردد هستند هیچ خودروی دیگری اجازه ورود و خروج در استانهای تهران و البرز را ندارد.

ابطال مجوز تردد فرمانداری ها

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین از ابطال مجوز تردد توسط فرمانداری ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: بر اساس مجوز وزارت کشور تمامی مجوزهای صادر شده برای سفر از سوی فرمانداری ها باطل است و در این مدت هیچ خودرویی با این مجوز اجازه تردد ندارد.

وی با بیان این که هدف پلیس از اجرای این محدودیت ها جریمه نیست، گفت: در همین راستا نیز به تمامی مامورانمان تاکید شده تا ابتدا به این خودروها تذکر داده و در صورت اصرار برای ادامه سفر جریمه یک میلیونی را در شهرهای قرمز و نیم میلیونی را درشهرهای نارنجی اعمال کند.

هادیانفر بیان کرد: تهران و البرز و شهرستانهای آنها در این محدودیت ۶ روزه به طور یکپارچه دیده شده است و تردد بین شهرهای داخل این استان ها مانند تهران، کرج، شهریار و ورامین، رباط کریم و دماوند و ... بلامانع است اما ورود و خروج به این دو استان ممنوع بوده و حتی ساکنان شهرهای مجاور این دو استان اجازه ورود به داخل دو استان را نداشته و جریمه خواهند شد.

هادیانفر از مردم خواست که نهایت همکاری را با پلیس داشته و از ورود غیر مجاز به دو استان تهران و البرز و همچنین تردد بین دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی جدا پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین گفت که منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است و در تمام شهرها اجرا می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۱۱:۵۲ ۳۰ تير ۱۴۰۰
سلام قبلا دلمان خوش بود که پلیس و نظامیان سیاسی نیستند و دروغ نمی گویند . ولی افسوس که پلیس راهور نیز در سیاست حل شده و دروغ آشکار می گوید . دوربین های سطح شهر بروجرد را رصد کنید تا بدانید که چند درصد خودرو هایی که در سطح شهر تردد می کنند از تهران و خوزستان هستند .
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ تير ۱۴۰۰
همش نمایشه . فقط هدف پول جریمه اس
هم وطن
۱۰:۴۶ ۲۹ تير ۱۴۰۰
بی خودی من را جریمه کردید به خاطر رد شدن از شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی ای خدا ای خدا ای خدا
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
جالبه که اتوبوسا و قطار که منبع شیوعن آزادن
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
ما بدبخت بیچاره با گرونی که مسافرت نمیتونیم بریم پولدار میرن ویلا های شمالشون که اون یک ملیون واسشون پول تو جیب بچه هاشونه لطفا برخورد جدی بشه
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۸ تير ۱۴۰۰
ناوگان حمل و نقل عمومی رو هم کنترل کنید که تهرانی های کرونایی بازم سرازیر نشن به کل کشور... ملت از دست بی فرهنگی بعضی ها خسته شدن
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۹ تير ۱۴۰۰
بسياري از نيروهاي كار در تهران اصالتا از شهر هاي دورو نزديك هستن و در تعطيلات و اخر هفته ها به ديدار خانواده هاشون ميرن !!!!
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ تير ۱۴۰۰
پلیس گفته اگر راننده ای از ادامه سفر منصرف نشود، جریمه یک میلیون تومانی انجام می‌شود برای کسی که با ماشین میلیاردی عازم ویلای میلیلردی است یک میلیون پول خرد محسوب میشه اگر پلیس نتونه با قاطعیت قانون رو اجرا کنه بهتره اصلا قانونی وضع نشه
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۸ تير ۱۴۰۰
اعدام