سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش دوچرخه سواری:

کیفیت دوچرخه سواری ایران نسبت به المپیک ۲۰۱۲ افت کرده است

حقی با اشاره به افت دوچرخه سواری ایران نسبت به المپیک ۲۰۱۲ به بررسی عوامل آن پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، علیرضا حقی، ملی پوش سابق دوچرخه سواری درباره وضعیت سعید صفرزاده، ملی پوش دوچرخه سواری گفت: با توجه به این که علیرضا صفرزاده در دو سال اخیر در مسابقه‌ای شرکت نکرده است، نباید انتظار خاصی از او در المپیک داشته باشیم.

حقی افزود: اگر مربی بودم، با توجه به شرایطی که سعید صفرزاده در مسابقات انتخابی خود داشته است، حتما او را انتخاب می‌کردم.

او ادامه داد: المپیک میدانی نیست که کسی برای کسب تجربه یا زنگ تفریح برود.

ملی پوش سابق تیم ملی دوچرخه سواری عنوان کرد: این که بگوییم کسی جوان‌تر است و باید برای کسب تجربه در مسابقات المپیک شرکت کند، انتخاب درستی نیست.


بیشتر بخوانید


حقی ادامه داد: متاسفم برای برخی از ملی پوشان که چون برای المپیک انتخاب نشدند، دست به برخی انتقادات غیرمنصفانه زدند و امیدواریم فدراسیون دوچرخه سواری به این مسائل ورود پیدا کند تا در آینده کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

او تصریح کرد: در ۸ سال گذشته یعنی از المپیک ۲۰۱۲ به بعد، دوچرخه سواری در ایران افت غیر قابل توصیفی کرده است که علت آن را می‌توان عواملی مانند مشکلات فدراسیون وقت، خروج حامیان مالی از دوچرخه سواری و ملغی شدن تور‌های دوچرخه سواری توصیف کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.