سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال شدن پایگاه‌های تابستانی دانش آموزان در البرز

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزگفت: پایگاه‌های مجازی تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه با شعار هر دانش آموز یک مهارت در البرز فعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزگفت:  باتوجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر استان وهمچنین اهمیت توجه به سلامت دانش‌آموزان، کلاس‌های اوقات فراغت به صورت غیرحضوری فعالیت خود را شروع کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزبا اشاره به این که این پایگاه‌ها در بستر شبکه شاد دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را زیر پوشش قرار می‌دهد، افزود: این کلاس‌ها تا پایان مردادماه سال جاری دایر است.

کشاورز به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان پرداخت و گفت: پایگاه‌های تابستانی در کمک به ارتقا و رشد برنامه‌ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا، اوقات فراغت جذاب و متنوعی برای دانش آموزان موثر است.

او افزود: ایجاد شور ونشاط، استعداد یابی، پرورش و تقویت خلاقیت و نقاط قوت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه از مهمترین اهداف تشکیل پایگاه‌های تابستانه برای دانش آموزان را تشکیل می‌دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزگفت: ۱۴ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با ثبت نام حدود ۲۵۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه در استان البرزتشکیل شده است.

کشاورز افزود: تعدادی از دانش آموزان نیز از کلاس‌های کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

او گفت: ۱۸ مدرسه استثنایی در البرز وجود دارد که از این تعداد ۱۷ مدرسه به صورت دولتی و یک مدرسه نیز به صورت غیردولتی فعالیت می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز افزود: ۱۹ مرکز مشکلات ویژه یادگیری در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ مرکز به صورت دولتی، ۹ مرکز به صورت غیردولتی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام /ر. ن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.