سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در زاهدان افتتاح شد

دوازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با ظرفیت ۶ هزار نفر در روز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی امروز دوشنبه در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید مهدی طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  با بیان اینکه گروه‌های سنی بالای ۵۰ سال می‌توانند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، اظهارداشت: برای سهولت دسترسی مردم و جلوگیری از ازدحام جمعیت دوازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و هشمین مرکز واکسیناسیون شهر زاهدان در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان به بهره‌برداری رسید.

سید مهدی طباطبایی ادامه داد: برای رسیدن به ایمنی گروهی بایستی بیش‌از ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند و در این راه نیاز به همراهی و مشارکت همه مسوولان و مردم هستیم.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های موجود استان استفاده خواهیم کرد تا پوشش واکسیناسیون در سطح سیستان و بلوچستان را به حداکثر برسانیم، در همین راستا با اجرای پویش در یک بازه زمانی ۱۰ روزه تلاش خواهیم کرد واکسیناسیون گروه‌های سنی بالا را به ۹۰ درصد برسانیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: تاکنون بیش‌از ۷۷ هزار دوز واکسن کرونا به جامعه هدف و گروه‌های سنی اعلام شده تلقیح شده است.

وی ادامه داد: گروه سنی بالای ۷۰ سال تاکنون ۵۷ درصد واکسینه شده‌اند که با اجرای پویش واکسیناسیون سراسری امیدواریم وضعیت بسیار مطلوب‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.