سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبری «آژیر» ۲۸ تیر ۱۴۰۰؛

جاسازی شیشه در کانال کولر/ دستگیری فروشنده سلاح جنگی در شهرک آپادانا/ کشف انبار ماینر در باغ فیض

در بسته خبری «آژیر» امروز از جزئیات دستگیری فروشنده سلاح جنگی در شهرک آپادانا تا کشف انبار ماینر در باغ فیض مطلع خواهید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم  و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

جاسازی شیشه در کانال کولر

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یکی از سوداگر مرگ در پایتخت ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان خریداری و با یک دستگاه خودرو سواری مواد را به پایتخت منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده سرانجام آدرس دقیق مخفیگاه متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنان دریافت و روز گذشته تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: با دستگیری متهم در جستجوی خانگی ماموران موفق به کشف ۵ کیلوگرم شیشه که متهم آن را به طرز بسیار ماهرانه در داخل کانال کولر جاسازی کرده بود، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تصریح کرد: یکی از مخدر‌های بسیار خطرناک و خانمانسوز شیشه است که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می‌تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

دستگیری فروشنده سلاح جنگی در شهرک آپادانا

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک آپادانا، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز بیست و هفتم تیر ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف کنند.

وی افزود: پس از انتقال متهم و انجام بازجویی‌های مقدماتی، مشخص شد که متهم سلاح‌های جنگی را از همدستش در استان‌های غربی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آن‌ها را می‌فروشد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف انبار ماینر در باغ فیض

سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با استخراج غیرقانونی ارز‌های دیجیتال، اظهار کرد: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به شناسایی فردی که در منزل مسکونی خود در حوالی باغ فیض اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگا‌ه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کرد افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از مکان مورد نظر، ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که متهم مربوطه به طرز ماهری در انبار واحد مسکونی خود جاسازی کرده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری و معرفی متهم که خود از اراذل و اوباش سطح ۳ بوده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تاکید کرد:با توجه به شرایط طاقت فرسای گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه و نیاز مبرم به نیروی برق، مبارزه بی‌امان با استفاده کننده گان غیرمجاز دستگاه‌های تولید رمز ارز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 


بیشتر بخوانید

دوئل عاشقانه جان پسر ۱۳ ساله را گرفت/ دستگیری سارق مسلح متواری اهواز در شهرستان پردیس/ حملات بی رحمانه به کودکان از طریق امواج/ دستگیری ۱۰ قاچاقچی ارز هنگام خروج از کشور

از تشریح جزئیات قتل عام خانواده پروین تا دستگیری صراف کلاهبردار در آستانه خروج از کشور


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.