سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار بوعلی تاکید کرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگیان فارس در شورا‌های اسلامی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: از ظرفیت فرهنگیان که در شورا‌های اسلامی فارس عضو شده اند باید استفاده موثر شود و با تشکیل کارگروه نظرات آن‌ها باید در زمینه‌های مختلف ارائه شود تا به ایده‌های سازنده تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در نشست هم اندیشی فرهنگیان منتخب شورا‌های اسلامی شهرستان‌های فارس بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فرهنگیان در شورا‌های اسلامی شهر‌های فارس تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی سرآغازی برای شروع فعالیت‌های اجرایی، زیرساختی و آموزشی در حیطه آموزش و پرورش خواهد بود.

او افزود: فارس استان شناخته شده و برتر در کشور است و باید از تمامی ظرفیت آموزش و پرورش استان استفاده کرد تا شاهد رشد خوبی در استان باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: سپاه فجر دارای ۲۲ قشر است که در حمایت و پشتیبانی همه سازمان‌ها و ادارات سهیم می‌شود و حمایت و همراهی با آموزش و پرورش فارس از اولویت‌های سپاه فجر استان است.

سردار بوعلی تاکید کرد: از ظرفیت فرهنگیان که در شورا‌های اسلامی فارس عضو شده اند باید استفاده موثر شود و با تشکیل کارگروه نظرات آن‌ها باید در زمینه‌های مختلف ارائه شود تا به ایده‌های سازنده تبدیل شوند.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این نشست گفت: در بحران کرونا سپاه فجر فارس برای حمایت از آموزش و پرورش همراهی خوبی داشته که نمونه آن تامین سالن‌های برگزاری امتحانات در سال قبل است.

او ادامه داد: فرهنگیان یک سرمایه بزرگ اجتماعی دارند و مورد اعتماد مردم استان قرار دارند و همین ۴۱ درصد رای آوری آن‌ها در انتخابات شورا‌ها گواه این ادعا است.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا‌های شهر و روستا‌ها انتخاب شهردار است و شهردار باید فردی اجرایی و فعال باشد.

او ادامه داد: پنج درصد از عوارض شهرداری متعلق به آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش باید شریک راهبردی معاونت فرهنگی شورا‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.