سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد برای رفع مشکل آبرسانی برخی روستاهای خرمشهر

نماینده مردم خرمشهر از اختصاص اعتبار پنجاه و نیم میلیاردی برای رفع مشکل آبرسانی روستاهای غرب کارون خبر داد.

سیدلفته احمدنژاد، نماینده مردم خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:وزارت نفت اعتبار پنجاه و نیم میلیاردی به منظور تامین آب شرب روستاهای غرب کارون شهرستان خرمشهر اختصاص داد.

او افزود: در نشست هایی که با مدیر آبفای استان برگزار شد ، قراردادهای لازم در حال نهایی شدن می باشند و تا آبرسانی پایدار و همراه با کیفیت مطلوب به روستاهای غرب کارون صورت گیرد.

احمدنژاد ادامه داد:ادامه دار بودن رهاسازی حقابه ی لازم و اختصاص اعتباراتی برای از سرگیری پایداری آب سدهای کرخه و کارون از جمله نتایج گفت و گوها با رئیس مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم خرمشهر با عنوان کردن برخورداربودن  آب شرب شهری خرمشهر از کیفیت مطلوب تا مرداد بیان کرد: آب مورد نیاز بخش هایی از کشور که با بی آبی درگیر هستند نیز قرار است با شیرین سازی آب شور دریاها تامین گردد.

او در پایان گفت: همزمان با بی آبی و کم آبی در مناطق خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر ، کلیپ هایی با موضوع توهین به مردم خوزستان در فضای مجازی منتشر شد که در مقابله با اینگونه توهین هایی که آبرو و حیثیت مردم این دو شهر و همچنین استان و کشور را خدشه دار می سازد با پیگیری جدی ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.