سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد فرمان امام (ره) برای حل مشکلات آبی خوزستان وارد میدان می‌شود

استاندار خوزستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پروژه آبرسانی به ۴۷۱ روستا مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب شهدای شیبان با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در پی خشکسالی بسیار شدید که امسال در استان اتفاق افتاد، هم تالاب‌ها و هم مردم صدمات زیادی دیدند، دامداران به ویژه دام‌های سنگین از بی‌آبی تلف شدند و هم دچار تنش‌های آبی کشاورزی و شرب شدیم.

او با اشاره به دستاورد‌های سفر هیئتی از مسئولان کشوری به خوزستان افزود: گروهی به استان آمدند و در جلسه ستاد بحران، مصوبات بسیار خوبی داشتیم و مشابه این مصوبات دیروز به تصویب نهایی دولت رسید.

سلیمانی‌دشتکی در خصوص حل مشکلات آب در خوزستان اظهار داشت: در این مصوبات یک هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی بود که قرار شد از اعتبارات تنش آبی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو، ۱۵ درصد به استان داده شود، همچنین اعتبارات این 2 وزارتخانه ۱۰۰ درصد در خوزستان تخصیص داده می‌شود و علاوه بر این، قرار شد صندوق بیمه دامداران خسارت‌ها را پرداخت کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امکانات خوبی از نهاد‌های انقلابی از جمله سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ستاد نیرو‌های مسلح، در اختیار ما قرار داده شده است، همچنین ستاد اجرایی و بنیاد برکت در پروژه آبرسانی به ۴۷۱ روستا مشارکت داشتند و تقریبا ۴۵ میلیارد تومان کمک کردند.

او در پایان گفت: قرار شد هم ستاد اجرایی امام و هم ستاد کل نیرو‌های مسلح در تامین تانکر‌های آب به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.