سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای دو حلقه چاه آب از سوی خیرین آبرسان شهرستان فامنین برای تامین آب شهروندان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین از کمک خیرین آبرسان و افزوده شدن دو حلقه چاه به مدار توزیع آب شهر فامنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن اکبری، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین گفت: با هماهنگی شرکت آب منطقه استان و در راستای کاهش اثرات مخرب تنش آبی و همچنین کمک به چرخه تولید و توزیع آب درشهرستان فامنین، خیرین فامنینی دو حلقه چاه را به چرخه توزیع آب شهر فامنین اضافه نمودند.

او افزود:  با توجه به بحران آب و کاهش نزولات جوی، با همراهی خیرین فامنینی و به کمک قرارگاه مطالبه گران فامنین و ماماهان دو حلقه چاه آب کشاورزی وارد چرخه توزیع آب شهر فامنین شد.

این دوحلقه چاه مربوط به ورثه مرحوم حاج باقر حسینی و خیرین محترم آقایان باروتی و ترابی است که روزانه به مدت ۳ تا ۵ ساعت با دبی ۵ تا ۱۰ لیتر در ثانیه به  چرخه توزیع آب این شهر افزوده شده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
هرچه بودجه عمرانی به شهرفامنین که باماماهان ادقام شده ازطرف دولت اختصاص پیدامیکند نودونه درصدش هزینه فامنین شده ومیشود واون یک درصدهم هزینه حمل آسفالهای ازبین رفته فامین ازخیابانهایش کنده میشه برای ماماهان هزینه میشود کل خیبانهاومعابرعمومی فامنین درخت توت کاشته اند کل مردم فامنین میخورند ولی درماماهان چندتا درخت بی ثمراون هم بیشترشوخوداهالی غرص کرده اند برای نضافت ماماهان هم کلا یک نفرپاک بانان گذاشته اند که هرماه یک خیابانو جارو میکند و...