سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال در گچساران

واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال در شهرستان گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران گفت: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال و افراد جامانده در این شهرستان آغاز شده و افراد این رده سنی برای تسریع در اجرای طرح واکسیناسیون با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کنند.

آرین غلامیان افزود: پس از ثبت نام بر اساس سیستم نوبت دهی برای افراد پیامک ارسال و ساعت و مکان واکسیناسیون برای افراد ارسال می شود و این افراد در ساعات اعلام شده با مراجعه به مکان مشخص شده واکسینه می‌شوند.

غلامیان اجرای طرح ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir را ضروری دانست و گفت: در این طرح ضمن اینکه از ازدحام افراد در مکان‌های واکسیناسیون جلوگیری می‌شود.

او با بیان اینکه واکسیناسیون صرفا برای افرادی که پیامک دریافت کرده اند انجام می شود و با ارائه کارت ملی انجام می‌شود افزود: تاکنون حدود ۸۲۴ نفر افراد بالای ۶۰ سال به بالا در شهرستان گچساران علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان گچساران با بیان اینکه افراد بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir از حضور در مراکز تزریق واکسن خود داری کنند گفت: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت واکسن کرونا حتما در این سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.