سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در مشهد+ تصاویر

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: بامداد امروز یک ساختمان مسکونی در بولوار فاطمیه مشهد منفجر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: بامداد امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توأم با آوار و گرفتار شدن افراد در زیر خروار‌ها خاک، ستاد فرماندهی ۳ تیم امداد و نجات به همراه خودرو آتش‌نشانی و ۵ تیم پشتیبانی و اطفای حریق را به محل حادثه در خیابان فاطمیه اعزام کرد.

او افزود: حجم انفجار توأم با آوار به حدی بود که ۲ ساختمان مسکونی ویلایی به‌صورت کامل تخریب و چند نفر از ساکنان در زیر خروار‌ها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده بودند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان موفق شدند ۳ نفر شامل (یک خانم و ۲ آقا) را به طرز معجزه‌آسای نجات داده و از زیر آوار خارج و این افراد را برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

رضایی بیان کرد: در این حادثه به ۴ واحد مسکونی دیگر خساراتی وارد آمد و علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

همچنین محمد علیشاهی مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد نیز با تایید این خبر گفت: این حادثه ۴ مصدوم داشته که به وسیله ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

 

 

 

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.