سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

تغییر ساعت کاری باعث کاهش مصرف برق در استان همدان شد/ حذف قطعی‌های برق تنها با ۱۰ درصد صرفه جویی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: محدودیت‌ها و تغییر ساعت کاری طی هفته اخیر موجب کاهش مصرف برق در استان شد.

شیرزاد جمشیدی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: این هفته با تغییر ساعات کاری ادارت از ساعت ۷ تا ۱۳ و کاهش مصرف برق کارخانه‌های فولاد و سیمان و ایجاد برخی محدودیت‌ها در سایر تعرفه‌ها موجب کاهش خاموشی‌ها در استان شده است.

او با بیان اینکه میزان پیک بار برق استان حدود ۷۲۰ مگاوات است، گفت: این میزان نسبت به سهمیه اعلامی از طریق مرکز دیسپاچینگ ملی به میزان ۱۰۰ مگاوات بالاتر است که نیازمند مدیریت در مصرف برق به اندازه ۱۰ درصد مصرف مشترکان استان هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان خواستار همراهی مردم و مدیریت مصرف برق شد و بیان کرد: خاموشی‌ها بر اساس جدول زمان بندی برنامه‌ریزی شده که در صورت کمبود نیرو اعمال می‌شود، ولی این هفته با مدیریت مصرف شاهد کاهش خاموشی‌ها بودیم.

جمشیدی ادامه داد: هر مشترک با کاهش ۱۰۰ وات از مصرف برق خود می‌تواند در کاهش ۷۷ مگاواتی پیک بار استان یاریگر خادمان خود در صنعت برق استان باشد که با این میزان کاهش به طور قطع هیچ خاموشی در استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.