سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تبیین نقش پزشکی در دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تبیین نقش پزشکی در دفاع مقدس نشان‌دهنده تخصص در کنار تعهد است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در دیدار با فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تبیین نقش پزشکی در دفاع مقدس نشان‌دهنده تخصص در کنار تعهد است و نقش کادر پزشکی و درمانی خوزستان  در ۸ سال دفاع مقدس درخشان است.

او در ادامه بیان داشت: در دوران مبارزه با بیماری کرونا نیز مدافعان سلامت جانفشانی‌های فراوانی از خود نشان دادند که باید ترجمان صحیحی از این اقدامات برای نسل​های آینده داشته باشیم.

 ابول نژادیان نیز گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و حفظ فرهنگ شهادت به عنوان یادگاری برای آیندگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش​های دفاع مقدس برای دانشگاه علوم پزشکی اهواز یک فرصت است.

او افزود: مدافعان سلامت با الگوگیری از روحیه انقلابی و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر، در جبهه خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش نمایند که در این مسیر نیز علی الخصوص در دوران همه گیری کرونا، شهدایی از مدافعان سلامت، تقدیم انقلاب شد.

انتهای پیتم/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.