سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تعاملات شهرداری و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد و جمعی از کارشناسان این حوزه با سرهنگ علی‌اصغر مهری معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در این جلسه با بیان اینکه تغییر و تحولات خوبی در معاونت اجتماعی رخ داده و امروز شرایط این معاونت بسیار خوب است، اظهارداشت: بحمدالله اقدامات و فعالیت‌ها در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پژوهش‌محور و برنامه محور شده است.

او افزود: مجموعه مدیریت شهری و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی می‌توانند در حوزه‌های مختلف با یکدیگر تعاملات خوب و اثربخشی داشته باشند و در راستای افکارسنجی که برای مدیریت شهری از اهمیت خاصی برخوردار است، به‌منظور تهیه و تدوین برنامه ۵ساله و چشم‌انداز ۲۰ساله یاری‌رسانی مجموعه باشد.


بیشتر بخوانید


ایازی اضافه کرد: تبلیغات شهری و فضاسازی و فرهنگ‌سازی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی ازجمله موضوعات مهمی است که می‌توان با همکاری دوسویه از بروز آسیب‌ها پیشگیری و در مراحل بعدی آن‌ها را مدیریت یا حتی با آن‌ها برخورد کرد.

او با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، گفت: اجرای کار‌های فرهنگی یک سرمایه اجتماعی برای ما هستند که امیدوار هستیم با تولید محتوای غنی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبدیل تهدید‌ها به فرصت بتوانیم سرمایه‌های خوب اجتماعی را ارتقاء و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

سرهنگ مهری نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: پتانسیل خوبی در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد و می‌توانیم با افزایش تعاملات خدمات بهتری را به مردم و شهروندان ارائه دهیم.

او افزود: در حوزه افکارسنجی نیز می‌توانیم به صورت مشترک اقداماتی را انجام و آمادگی داریم در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشیم.

مهری گفت: کنار هم قرار گرفتن نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری می‌تواند علاوه‌بر تامین امنیت و ارائه خدمات شهری رضایت مردمی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.