سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان دوچرخه و کشف ۱۱ فقره سرقت در همدان / کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در رزن

رئیس پلیس آگاهی استان همدان، از دستگیری باند سارقان دوچرخه و کشف ۱۱ فقره سرقت در شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی اسد بیگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی افزایش سرقت دوچرخه از ابتدای امسال  در شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به  یک دستگاه دوچرخه مشکوک شدند  پس از انتقال دوچرخه سوار به مقر انتظامی در بازجویی‌های اولیه، او به سرقت۱۱ دستگاه انواع دوچرخه اعتراف کرد.

سرهنگ اسدبیگی گفت: در بررسی‌ها مشخص شد، سارق با باز کردن درب پارکینگ‌ها و مجتمع‌های ساختمانی به وسیله یک دسته کلید در مدل‌های مختلف اقدام به بریدن قفل دوچرخه‌ها کرده  و آن‌ها را به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ نوک مدادی برای فروش به یکی از استان‌های مجاور منتقل کرده  و در آن جا به سه باب مغازه دوچرخه سازی فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: شهروندان عزیز از رها کردن دوچرخه در پارکینگ خود داری کنند.

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از توقیف یک دستگاه خودروی حامل ۱۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ مظاهر علیجانی فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان رزن در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ تن چوب قاچاق و بدون  مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۸۰۰میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را در کوتاه ترین زمان به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.