سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو منتخب شورای ششم مشهد:

مشهد خدمات ملی دارد اما بودجه اش محلی است

عضو منتخب شورای ششم مشهد گفت: با توجه به اینکه مشهد یک قطب مذهبی و گردشگری در ایران محسوب می شود، ارائه خدمات در آن ملی می باشد و این در حالی است که بودجه آن محلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نخستین نشست خبری شورای ششم با موضوع تبیین مواضع و تشریح برنامه‌ها و اقدامات این شورا در جمع مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد.


در ابتدای این نشست خبری مهندس حسن موحدیان عضو منتخب شورای ششم مشهد با بیان اینکه مشهد خدمات ملی دارد، ولی بودجه اش محلی است؛ گفت: مشهد به عنوان شهر مذهبی و قطب معنویت ایران باید بودجه‌ای علاوه بر شهر‌های دیگر به آن تخصیص داده شود، اما با وجود این همواره تمام تلاشمان بر این است توانایی و شایستگی خود را بالا ببریم و در حد اسم و شهرت این شهر مزین به نام امام رضا بکوشیم و خدمت کنیم.


او افزود: با تعیین مسئول دبیرخانه و تدوین جلسات هفتگی هماهنگی ملاقات با شخصیت‌ها و چهره‌های مهم کشوری از جمله آیت الله علم الهدی، فرماندار و مدیران کل ترتیب دادیم.


عضو منتخب شورای ششم مشهد ادامه داد: کار گروه‌های ویژه به منظور پیگیری و آشنایی با مسائل شورای شهر و شهرداری با حضور نخبگان و متخصصین تشکیل شد.


بیشتر بخوانید



موحدیان بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی که در خدمت شهردار باشد و کارگروه تدوین شاخص‌های شورای شهردار از دیگر اقدامات این شورا بوده است.


او تصریح کرد: تشکیل تیم رسانه‌ای از دیگر اقدامات مهم شورای ششم است که این تیم به منظور تبادل اطلاعات و نظرات رسانه‌ها و شورای شهر روی کار آمده است.


در ادامه این نشست خبری حسین حسامی دبیر هماهنگی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام نیز در این نشست گفت: شورای منتخب ششم با محوریت مردم باوری روی کار آمده است و در این حوزه اهمیت رسانه و اصحاب رسانه بر هیچکس پوشیده نیست.


او با اشاره به اینکه رسانه به عنوان عضو شانزدهم شورا شناخته میشود افزود: مشهدالرضا به عنوان کانون نور و ام القری پایتخت معنوی ایران شناخته میشود.

دبیر هماهنگی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی ادامه داد: از مهم‌ترین مولفه‌های مورد توجه این شورا استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، مدیریت یکپارچه شهری از طریق تعامل با رسانه ها، توجه به حاشیه شهرو سرازیری خدمات به حاشیه شهر میباشد.


حسامی بیان کرد: تا کنون ۳۷ جلسه در ۱۲۰ ساعت با مدیران استانی، علما، معاونت‌های تخصصی و کمیسیونی داشته ایم.


او تصریح کرد: توجه به امر آموزش در شورای ششم از مهم‌ترین ارکان این شوراست .

 

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ترانه
۰۱:۲۴ ۲۸ تير ۱۴۰۰
شورای شهر قبلی کار فرهنگی زیادی انجام داد