سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی در حال بررسی علل شکست خود در «عملیات فریب»

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در حال بررسی علل شکست خود در عملیات فریب در طول جنگ ۱۲ روزه در غزه است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری صفا، یک نشریه عبری فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی دلایل شکست خود در عملیات فریب در طول  ۱۲ روز تجاوز زمینی و هوایی به نوار غزه است. عملیاتی که هدف آن کشاندن نیرو‌های کتائب عزالدین القسام به تونل‌های شمالی نوار غزه بود تا آن‌ها را در آنجا با حملات هوایی مورد هدف قرار دهند.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که این عملیات، یک عملیات استراتژیک و فوق محرمانه بوده است، اما ارتش به رغم تلاش‌های زیاد، موفق نشد نیرو‌های حماس را به آن تونل‌ها بکشاند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان اعلام کرد که ارتش در شمال نوار غزه عملیات نظامی انجام می‌دهد، این اظهارات این‌چنین تفسیر شد که یک عملیات زمینی در این منطقه آغاز می‌شود،   اما نیرو‌های حماس فریب این اظهارات را نخوردند.

این روزنامه در ادامه نوشت که ارتش تیمی را برای بررسی دلایل شکست این عملیات تشکیل داده است که گزارش خود را به زودی به آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ارائه خواهد داد.

این روزنامه در پایان اشاره کرد که ارتش باید نیرو‌های  زمینی را در مناطقی در شمال نوار غزه مستقر می‌کرد تا نیرو‌های حماس را متقاعد کند که عملیات زمینی آغاز شده است، اما این اتفاق نیفتاد و ارتش بمباران مناطق و خیابان‌ها را آغاز کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ تير ۱۴۰۰
اسراعیلی ها فکر کردن حماس هم بلانسبت مثل خودشون عهمقه
عهمق واقعی صهیونیست ها هستند که به زور فلسطین را اشغال کردن و فکر کردن دنیا همیشه همینجور میمونه