سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۱ هزار خدمت در مناطق حاشیه نشین

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از ارائه ۱۱ هزار و ۷۶۵ خدمت از سوی پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی در مناطق حاشیه نشین در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

شیخانی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به ثبت ۱۱ هزار و ۷۶۵ خدمت از سوی پایگاه‌های اجتماعی گفت: از این تعداد خدمت ارائه شده، هزار و ۷۹۱ خدمت در قالب شناسایی بوده است و هزار و ۵۳۷ پرونده تشکیل شده و ۸ هزار و ۴۳۷ خدمت در قالب برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ساکنین مناطق حاشیه نشین ارائه شده است.

او با اشاره به فعالیت مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهر آفتاب افزود: ۱۲۰ کودک تحت حمایت این مرکز هستند که در سه ماهه نخست امسال ۱۴ کودک جدید پذیرش شده اند.

شیخانی اظهار کرد: ۴۰ دختر در مرکز حمایت‌های روانی اجتماعی دختران و خانواده ندای مهر فرشتگان تحت حمایت هستند که در سه ماهه نخست امسال پذیرش جدید نداشته است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد کودکان پذیرش شده در مرکز شبانه روزی ساماندهی کودکان خیابانی در سه ماهه نخست امسال ۵ نفر بوده است.

او گفت: تعداد زنان خشونت دیده و در معرض خشونت نیز در سه ماهه نخست امسال ۱۰ نفر بوده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.