سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق روزانه حدود ۳۰۰ دز واکسن کرونا در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت:روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ دز واکسن کرونا در این شهرستان برای گروه‌های سنی دارای شرایط تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیامک دانشورمدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با شروع طرح واکسیناسیون کرونا روزانه کار تزریق ۲۵۰ تا ۳۰۰ دز واکسن کرونا در نهاوند برای گروه‌های سنی دارای شرایط انجام شده است.

او اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ مرکز واکسیناسیون در نهاوند وجود دارد که ۶ مرکز آن روستایی و پنج مرکز شهری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه طبق سهمیه استانی روزانه باید ۹۰۰ دز واکسن در نهاوند تزریق شود، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز، پیشنهاد راه‌اندازی دو مرکز دیگر داده شده که در صورت همکاری آموزش و پرورش و آموزشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی می‌توانیم میزان تزریق واکسن را روزانه به ۱۵۰۰ دز برسانیم.

دانشورافزود: برای جلوگیری از ازدحام افراد در مراکز واکسیناسیون طرح نوبت بندی اجرا و برای افراد پیامک ارسال می‌شود، اما برخی خارج از نوبت مراجعه می‌کنند که همین مساله باعث بروز مشکل می‌شود.

او با بیان اینکه برای واکسیناسیون در مناطق روستایی نیز ۶ مرکز ایجاد شده است گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و تسریع در کار، تزریق واکسن در مناطق مرکزی روستایی صورت می‌گیرد، اما برخی بدون در نظر گرفتن این مسئله به مراکز شهری مراجعه و باعث شلوغی این مراکز می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه این  شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد افزود: با وجود شرایط کنونی، در حال حاضر میزان ورودی و خروجی‌ها در بیمارستان آیت اله علیمرادیان تقریبا مساوی است که امیدواریم بتوانیم موج جدید را بشکنیم و به شرایط عادی برسیم.

دانشور با بیان اینکه چنانچه همکاری بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد گذر از این موج سریعتر اتفاق خواهد افتاد اضافه کرد: با توجه به  اینکه در این موج وضعیت بهتر است در صورت همدلی مردم و همکاری مسوولان عبور از آن راحت‌تر خواهد بود.

او با بیان اینکه «طرح حاج قاسم سلیمانی» و بازرسی از مراکز شهر و روستا ادامه دارد گفت: در شرایط جدید اجرای این طرح با قوت و شدت بیشتری ادامه می‌یابد و بازرسی از مناطق مختلف سطح شهر تشدید می‌شود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.