سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین سرپرست بخشداری کرباسک منطقه سیستان معرفی شد

علی راستگو با حکم استاندار سیستان وبلوچستان به عنوان نخستین سرپرست بخشداری کرباسک در شمال استان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرماندار زابل، امام جمعه بنجار و جمعی از معتمدان و ریش سفیدان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی  فرماندار ویژه شهرستان زابل روز شنبه در این نشست اظهارداشت: هیات وزیران در جلسه ۱۳ تیرماه امسال  به پیشنهاد وزارت کشور در تاریخ ۱۵ دیماه سال گذشته به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲ بخش کرباسک از ترکیب ۲ دهستان کرباسک و ژاله‌ای را مصوب کرد.

عباسعلی ارجمندی افزود: این بخش شامل روستای کرباسک، محمدآباد، حسن آباد، کربلائی قربان، ده نو، گل میر، علی آباد جهانتیغ، جهانتیغ، بامری، حیدری، شاهوزهی، حاجی صفر، غلامان، غلامرضا، ده بامری غلامان و نورآباد غلامان است.

وی از تمام کسانی که برای این اقدام بزرگ و ارزنده با نگاه خدمت گام برداشتند تقدیر کرد و اظهارداشت: اتفاقات سیاسی و اداری در هر منطقه باید با مشارکت مردم باشد اگر این مشارکت اتفاق نیافتد بخشدار به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

فرماندار زابل ادامه داد: بهترین مسیر برای رشد بخش کرباسک مشارکت مردم در همه امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است به طوریکه در تمام کارها مردم باید محور قرار گیرند.

وی از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان زابل در بخش کرباسک خبر داد و گفت: در این نشست مدیران شهرستان از نزدیک با مشکلات و موانع توسعه یافتگی این منطقه آشنا و آنها را حل می‌کنند.

ارجمندی از طرح ویژه مرمت و بازسازی بخش کرباسک با بهره‌گیری از معماری سنتی منطقه سیستان خبر داد و افزود: معابر و دیوارهای این بخش باید فضای معماری سنتی به خود گیرد.

وی تاکید کرد: مردم کرباسک در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خوبی در این بخش با حضور خانواده بستانی وجود دارد که از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت این بخش باید استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.