کوروش نجفی پاشاکی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد ۲ ساله شرکت سرمایهگذاری صنایع عمومی تامین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در ۳ بخش عملکرد مالی، طرحهای توسعهای و پروژهها، اظهار کرد: شرکت سرمایهگذاری صنایع عمومی شرکتهای تابعه شستا است که در دو حوزه استراتژیک تولید لوازم خانگی و کشاورزی و دامپروری فعالیت دارد.
وی تاکید کرد: شرکت سرمایهگذاری صنایع عمومی تامین در سال مالی ۱۳۹۹ توانست با تحقق شعار جهش تولید در تولید لوازم خانگی و شیرخام به رشد چشمگیر ۸۸۲ درصدی در سودخالص خود دست یابد.
مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین با بیان اینکه شاخصهای عملکردی و مالی هلدینگ صنایع عمومی تامین به دلیل حمایتها و مدیریت دکتر محمد رضوانی فر رشد قابل توجهی یافته است، خاطرنشان کرد: درآمدهای عملیاتی تلفیقی شرکتهای گروه از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ رسید که یک رشد ۲۰۹ درصدی را رقم زد.
نجفی افزود: سود خالص تلفیقی شرکتهای گروه از ۱۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به حدود ۲۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ و اخذ تعداد گزارش مقبول حسابرس مستقل و بازرس قانونی طی دو سال از ۴۰ درصد در سال ۱۳۹۷ به ۱۰۰ درصد در سال ۱۳۹۹ که به ترتیب شاهد رشد ۸۰ درصدی و افزایش رشد ۱۵۰ درصدی بودیم.
وی استقرار حاکمیت شرکتی و کمیتههای تخصصی جهت بهبود فرآیندها و ارتقای شفافیت در شرکت از طریق تشکیل و فعالیت موثر کمیتههای حسابرسی، سرمایه گذاری، وصول مطالبات، انتصابات و ... را از دیگر اقدامات صورت گرفته در شرکت سرمایهگذاری صنایع عمومی تامین در طول ۲ سال گذشته عنوان کرد.
مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین افزود: ما توانستیم متوسط دوره وصول مطالبات تجاری در شرکتهای تابعه طی دو سال اخیر را کاهش بدهیم و بیش از ۸۰ مورد عملیات بهبود در بخش کنترل کیفیت و مهندسی ساخت محصولات را اجرایی کنیم.
نجفی به ارائه گزارشی در بخش دامپروری این شرکت پرداخت و تصریح کرد: استفاده از روشها و متد روز جهانی به منظور ارتقاء کیفیت محصولات دام در تامین خوراک دام، جیرهنویسی، کنترل بیماریها، کنترل مطلوبیت شرایط محیطی و ثبت رکورد تولید روزانه ۴۵۰ تن شیر خام از دیگر اقداماتی است که انجام شده است.
وی همچنین با بیان اینکه تولید انواع لوازم خانگی از ۷۰,۱۲۳ دستگاه در سال ۱۳۹۷ به ۱۴۰,۰۰۰ دستگاه در سال ۱۳۹۹ رشد داشته است، تصریح کرد: تلاش کردیم تا شبکه فروش استانی و استفاده از پتانسیلهای فروش اینترنتی و همکاری با ارگانها و نهادهای دولتی و فروشگاههای زنجیرهای در حوزه لوازم خانگی ایجاد شود که با تلاش همکاران بنده این مهم محقق شد.
انتهای پیام/