سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

تیم بسکتبال ایران از هیچ تلاشی در مسابقات المپیک دریغ نمی‌کند/ قول کسب مدال سخت است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره حضور این تیم در مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات المپیک توکیو، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آیین بدرقه ورزشکاران المپیکی گفت: بسیار خوشحالم که امشب همراه کاروان ورزشکاران المپیکی رهسپار توکیو می‌شوم. همه ورزشکاران سال‌های سال به امید حضور در المپیک و برای رسیدن به این هدف شبانه روز تلاش کرده، از خیلی چیز‌ها می‌گذرند و فداکاری می‌کنند. خدا را شکر که تیم ملی بسکتبال کشورمان به المپیک رسید. امیدوارم بتوانیم در مسابقات موفق عمل کنیم.

او افزود: کسب مدال المپیک در رشته بسکتبال کار خیلی سختی است؛ با توجه به قدمتی که بسکتبال دارد و فاصله تیم‌های ملی آسیایی با تیم‌های اروپا و آمریکا در این رشته این امر بدیهی است.

تیم ملی ایران کاملا آماده است و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و حتی بیش از توان تمرین کرده‌ایم.

پرچمدار کاروان المپیکی کشورمان در توکیو تاکید کرد: فکر نمی‌کنم قول دادن درباره کسب و یا رنگ مدال المپیک در حال حاضر فکر منطقی باشد، اما می‌توانم بگویم که تیم ما تلاش خود را کرده و در میدان مسابقات از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

او در پایان گفت: رسیدن به المپیک توکیو برای ما واقعا کار بسیار سخت و دشواری بود؛ حال که به این هدف رسیدیم امیدوارم بازی‌های آبرومند و خوبی را به نمایش بگذاریم و از آوردگاه المپیک استفاه کنیم تا در سال‌های آینده در مسیر بهتر برای رشد حرفه‌ای قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.