سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۴۸ بوستان شهری در چهار سال گذشته در تبریز

شهردار منطقه چهار تبریز با اعلام اینکه بوستان «نائب یوسف» این شهر واقع در خیابان «اره‌گر» محله بهار با اعتبار هزینه شده ۹۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است گفت: در چهار سال گذشته ۴۸ بوستان محله‌ای در تبریز احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اکبر امجدی شهردار منطقه چهار تبریز گفت: این بوستان محله‌ای در زمینی به وسعت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده و دارای فضای بازی ایمن برای کودکان، زمین و تجهیزات ورزشی است.

اوافزود:در این بوسنان شهری علاوه بر ایجاد فضای سبز، انواع درختکاری و گلکاری منطبق با شرایط آب و هوایی تبریز در راستای ایجاد فضای شاداب و نشاط‌آور برای ساکنان محل و منطقه اجرا شده است.

او با بیان اینکه توسعه فضای سبز پایدار در دوره فعلی شهرداری تبریز اولویت اول این مدیریت بوده است، گفت: منطقه چهار شهرداری تبریز بیشترین بافت فرسوده شهری و پرجمعیت‌ترین منطقه را به خود اختصاص داده که با توجه به گستردگی در محدوده غربی، شمالی و مرکزی شهر از فرصت‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف شهری در این منطقه در دوره مدیریت فعلی شهرداری تبریز مانند مسیرگشایی، بهسازی معابر و ایجاد فضای سبز و پارک‌ها یادآوری کرد: با احداث ۹ پارک سردار ملی، حکیم نباتی، کاج، سپیدار، ورزش، صنوبر، رز، ساحلی آجی‌چای و نایب یوسف حکم‌آبادی در این منطقه ۳.۵ هکتار بر وسعت فضای سبز این حوزه افزوده شده و کل مساحت فضای سبز این منطقه به ۹۵۳ هکتار رسیده است.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.