سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در روند ساخت و ساز ها در سی سخت

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹۶ واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بازدید سرزده از مناطق مختلف شهر زلزله‌ زده سی سخت، بر تسریع در روند تکمیل منازل خسارت‌ دیده تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ ها همانند روز‌های اول و به صورت شبانه‌ روزی پای کار باشند.

کلانتری از مسئولان خواست با دقت و حساسیت کار‌ها را پیش ببرند و سعی کنند مقاوم‌سازی بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند و در ساخت و ساز‌ها این موارد را در اولویت قرار دهند.

استاندارد از صبر و تحمل و همکاری مردم سی سخت تشکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم با پاسخگویی به موقع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رضایتمندی آنان را کسب کنیم.
 
کلانتری از مدیران ملی و استانی که صادقانه در کنار مردم سی سخت بودند و در برهه‌ های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند تقدیر کرد و گفت: در این مدت کمک‌ های خوب و قابل توجهی هم از سوی دولت و هم سازمان‌ ها و نهاد‌های مختلف به شهر سی‌سخت انجام گرفت.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۳۰۲ واحد در قالب (احداثی، تعمیرات و معیشتی) برای دریافت وام به بانک معرفی شدند، گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۳ با بانک قرارداد منعقد کردند.
 
کلانتری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده است افزود: سقف ۴۱۶ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی اجرا شده است.
انتهای پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.