سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس قوه قضاییه بر کوتاه کردن فرآیندهای اداری و کاهش وقت دادرسی

رئیس قوه قضاییه از معاون اول دستگاه قضا خواست که با همکاری معاونت‌های راهبردی و منابع انسانی نسبت به کاهش فرآیندها و کم کردن زمان دادرسی اقدام کند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه که صبح امروز شنبه (26 تیر) در اولین نشست کاری معاون اول جدید قوه قضاییه با همکارانش حضور یافته بود، بر لزوم تکریم ارباب رجوع در همه مراکز قضایی و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

رئیس قوه قضاییه برای کوتاه کردن فرآیندهای اداری و رسیدگی قضائی از معاون اول دستگاه قضا خواست که با همکاری معاونت‌های راهبردی و منابع انسانی نسبت به کاهش فرآیندها و کم کردن زمان دادرسی اقدام کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بر ضرورت خودمراقبتی همکاران قضایی نیز تاکید کرد و گفت: شیطان و شیطان‌صفتان در کمین انسان نشسته‌اند و هرچه مسئولیت و کار مهمتر باشد، خنّاسان بیشتر انسان را وسوسه می‌کنند و با تقوای الهی و توجه به خدا می‌توان از کمند شیاطین رها شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۷ تير ۱۴۰۰
3ماه از دستگیریمیگذره،سرمایه هزاران نفر معلوم نیست چطور شده.
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۶ تير ۱۴۰۰
باسلام خدمت ریاست محترم قوه قضاییه لطفا دستور دهید تا در صحنه تصادفات سریعا کروکی اول در محل، توسط افسر کارشناس تهیه گردد و در همان لحظه به طرفین ابلاغ گردد. با تشکر
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
انحصار وکالت مشکل اطاله دادرسی می باشد..
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
درود
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۶ تير ۱۴۰۰
سلام
چند دولت نتوانستند خودرو یک سندی کنند و کمک به مدرسه اجباری را حذف کنند شما فعلا این دو کار بسیار ساده را انجام بده تا ببینیم چی می می‌شود
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ تير ۱۴۰۰
لطفا یه کاری کنید این بدرقه متهم به دادگاه حذف بشه.والا همش متهم میدن ما سربازا بیاریم دادگاه .خیلی هاش منجر به فرار متهم میشه و سرباز بیچاره باید پاسخگو باشه.یه روشی بزارید دیگه نیاز به حضور متهم نباشه
سید
۱۹:۰۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
سلام لطفا به آقای ازه ای بفرمائید پرونده گوهر ناز با 4000شاکی را بعد از دو سال به سر انجام برسانند
مدافع حرم
۱۸:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
جلوی واردات کالای لوکس گرفته شود و از کالای تولید داخل استفاده شود ...
y
۱۸:۱۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
لطفا تکلیف این زمینهای مردم که تخریب کردید و بلا تکلیف هستن رو روشن کنید . شهرسازی و منابع طبیعی با چه مجوزی دارن همه رو به نام خودشون سند میکنن .