سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیکاری عامل اصلی وقوع عمده جرائم در کشور

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی وقوع عمده جرائم در کشور است، گفت : مسئولان اجرایی باید راه چاره‌ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان، زمینه ارتکاب جرائم را از بین ببرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز نه تنها حافظ نظم و امنیت جامعه، بلکه حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی است و جانانه از آن‌ها حراست می‌کند.

او گفت : امروز نیروی انتظامی دقیقا در مسیر ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرکت می‌کند و از همین رو گاهی اوقات مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد تا بلکه با این حربه از محبوبیت این نیروی خدوم و مردمی بکاهند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با این حال و به واسطه حضور فرماندهانی مقتدر و ولایی در راس این مجموعه و نیرو‌هایی مخلص و جان برکف در بدنه ناجا، همه تلاش‌های دشمنان بی فایده بوده و پلیس امروز پرچمدار امنیت در جامعه شده است.

آیت الله علما با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی عمده جرائم در کشور است، افزود: هرچند پلیس مجادهانه با این جرایم برخورد کرده و شبانه روز برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند، اما مسئولان اجرایی نیز باید راه چاره‌ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.

او وضعیت امنیت کرمانشاه را بهتر از بسیاری استان‌های دیگر ذکر کرد و گفت: اگر برخی مجرمان هر از گاهی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث القای ناامنی می‌شود، پلیس به سرعت و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز مجرمان در کرمانشاه از کمترین امنیت برخورددار نیستند و بسیاری از آن‌ها به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

آیت الله علما از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: همه ما در جریان سختی کار نیرو‌های پلیس هستیم و وظیفه داریم به هر شکل که امکان پذیر است حمایت‌های لازم را از آن‌ها به عمل آوریم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.