سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی وزیر بهداشت از مشارکت ارتش در انجام واکسیناسیون کرونا

سعید نمکی با حضور در مجموعه ایران مال، از مشارکت کارکنان بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در انجام واکسیناسیون کرونا تقدیر کرد.

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، با حضور در مجموعه "ایران مال" از نحوه  انجام واکسیناسیون مردم تهران در این مجموعه بازدید کرد و اقدامات انجام شده در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از مشارکت ارتش در انجام واکسیناسیون، حضور همیشگی ارتش در مراحل مختلف مقابله با کرونا را مایه دلگرمی و بسیار موثر عنوان کرد.

امیر دریادار دکتر مداح معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مجموعه ایران مال، ضمن خدا قوت به کارکنان بهداشت و درمان ارتش و  تبریک به مجموعه ایران مال گفت: این مجموعه با توجه به وسعتی که دارد در همه بحران‌های طبیعی می تواند یاری رسان مردم شریف ایران اسلامی و مسئولان باشد.

  همچنین دکتر آراسب دباغ مقدم رییس اداره بهداشت ارتش نیز گفت: حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان ارتش، شامل دانشجویان سال‌های آخر پزشکی و پرستاری و بالاتر در مجموعه "ایران مال" برای انجام واکسیناسیون حضور دارند.

وی افزود:  بسیاری از این عزیزان، به صورت داوطلبانه  در انجام واکسیناسیون کوید ۱۹ مشارکت کرده اند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ارتش ، کرونا ویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.