سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشفیات مواد مخدر در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: طی سه ماهه نخست امسال کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان با ۵۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به حدود ۱۰۰ کیلوگرم رسید.

سرهنگ سردار علیزاده جانشین فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۴۹ کیلوگرم تریاک، ۴۳ کیلوگرم شیشه، ۱۸ گرم حشیش، ۱۱۵ گرم هیروئین و بیش از پنج کیلوگرم سایر مشتقات مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش یافته است.

علیزاده افزود: همچنین طی این مدت با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر ۵۶ خرده فروش در سطح این شهرستان جمع آوری و دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و نیرو‌های انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد است، اضافه کرد: همچنین ۷۶ معتاد متجاهر در سطح این شهرستان پس از شناسایی و دستگیری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ علیزاده با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.