سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال خراسان رضوی:

سال ۱۴۰۰، سال جهش والیبال ساحلی خراسان رضوی است

سرپرست کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: چند روز آینده خبر‌های خوشی از والیبال ساحل خواهید شنید و امسال سال جهش والیبال ساحلی استان خواهد بود.

نوید زنده روحیان سرپرست کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: سال گذشته شاکله اصلی والیبال ساحلی را در خراسان رضوی شکل دادیم و با وجود کمبود‌های مالی و سخت افزاری برای اولین بار به صورت رسمی در مسابقات والیبال ساحلی کشور در پنج رده سنی مختلف حضور پیدا کردیم و در دو رده سنی جزء ۸ تیم برتر کشور قرار گرفتیم.

او افزود: امسال خدا رو شکر مشکل مالی نداریم و نسبت به سال گذشته با توان بیشتر در مسابقات شرکت می‌کنیم.

سرپرست کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال خراسان رضوی ادامه داد: امسال برنامه‌های بسیار خوبی برای والیبال ساحلی استان در نظر گرفته‌ایم، از جمله توجه به والیبال ساحلی بانوان تا بحث استعدادیابی و تمرینات مستمر و منظم به ویژه در مناطق حاشیه شهر مشهد با ایجاد زمین‌های خاکی این رشته در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

زنده روحیان بیان کرد: با ایجاد زمین‌های استاندارد می‌توانیم میزبانی مسابقات کشوری و حتی مسابقات جهانی را در استان داشته باشیم و امیدوارم در سال‌های آینده به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام//ع. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.