سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی صنعت برق خراسان:

در هفته پیش رو احتمال اعمال خاموشی ها در مشهد کم است

سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: پیش‌بینی می‌شود که به دلیل کاهش دمای هوا، در این هفته نیز مانند هفته گذشته خاموشی اعمال نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن حشمتی سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: پیش‌بینی می‌شود که به دلیل کاهش دمای هوا، در این هفته نیز مانند هفته گذشته خاموشی اعمال نشود. اما به هر نحو برنامه‌ریزی صورت گرفته و اگر مشکلی پیش آید، خاموشی‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

او در خصوص برنامه خاموشی در این هفته افزود: برنامه‌های خاموشی در این هفته نیز مانند هفته گذشته اعمال خواهد شد و جدول خاموشی هر دو روز در سایت شرکت توزیع نیروی برق مشهد قرار خواهد گرفت. هم اکنون برنامه خاموشی ۲۶ و ۲۷ تیرماه در سایت قرار داده شده است.

 سخنگوی صنعت برق خراسان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که به دلیل کاهش دمای هوا، در این هفته نیز مانند هفته گذشته خاموشی اعمال نشود. اما به هرنحو برنامه‌ریزی صورت گرفته و اگر مشکلی پیش آید، خاموشی‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

حشمتی همچنین با اشاره به ارتباط مستقیم کاهش دمای هوا و مصرف برق مردم بیان گرد: اعمال خاموشی‌ها وابسته به میزان مصرف برق شهروندان است. در طی چند روز اخیر با کاهش دمای هوا مصرف برق مردم نیز کاهش پیدا کرده بود و به همین دلیل در هفته گذشته خاموشی چندانی اعمال نشد. اگر در هفته جاری نیز شرایط مانند هفته گذشته باشد، احتمال دارد که خاموشی در سطح شهر صورت نگیرد.

انتهای پیام//ف.ب

برچسب ها: قطعی برق ، گرمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.