سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت دمایی استان کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دمایی این استان طی هفته جاری، گفت : تا روز چهارشنبه به آرامی به میزان گرمای هوا در نقاط مختلف استان افزوده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان همچنان تا اواخر هفته صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

او گفت : وزش باد طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به خصوص در نیمه‌غربی استان تقویت می‌شود این شرایط علاوه بر گرد و خاک محلی ممکن است در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه باعث نفوذ غبار خارجی به جو مناطق مرزی استان شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دمایی این استان طی هفته جاری، افزود: تا روز چهارشنبه به آرامی به میزان گرمای هوا در نقاط مختلف استان افزوده خواهد شد.

او دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۷ و حداکثر ۳۶ درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.