سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب به روستاهای دیمه رسید

سرپرست آبفای رامهرمز گفت: روستا‌های دیمه در این شهرستان پس از سه ماه بی آبی مجددا توانستند از نعمت آب بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی، سرپرست آبفای رامهرمز گفت: از حدود سه ماه قبل به دلایلی مانند موقعیت خاص منطقه دیمه، تضعیف پمپ‌های تقویت فشار آب و شکستگی‌های موضعی و... آب لوله کشی به اهالی دیمه نمی‌رسید.

او با بیان اینکه در تمام این مدت بزرگترین دغدغه‌ گروه کارشناسی امور آبفای منطقه رامهرمز، یافتن دلایل نرسیدن آب به دیمه و مرتفع کردن این مورد بود، افزود: مرحله به مرحله نواقص را مرتفع کرده و پیشرفتن آب در لاین مورد نظر را لحظه به لحظه رصد نمودیم.

احمدی بیان داشت: تعویض و نصب پمپ تقویت فشار آب ۲۲ کیلووات تاسیسات بنه حاجی، راه اندازی چاه تاسیسات بنه حاجی، تصحیح شیب بندی خط لوله، افزودن ادوات مورد نیاز به خط مذکور و از جمله اقداماتی بودند که در این سه ماه انجام شد که به امید خدا در ایام پیش رو و پس از وصل دوباره، شاهد قطع مجدد آب در منطقه دیمه نباشیم.

سرپرست آبفای رامهرمز ادامه داد: اکیپ تعمیرات آبفای رامهرمز آخرین مرحله از اقدامات طراحی شده توسط کارشناسان تعمیرات را نیز انجام داده و پس از نصب سه عدد شیر آب (دو عدد شیر ۲ اینچ و یک عدد شیر سه اینچ) روی خط لوله آبرسانی دیمه و هواگیری نهایی خط شاهد به ثمر رسیدن برنامه‌های انجام شده بودیم و آب به دیمه رسید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.