سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش دما در نوار ساحلی خزر/ بارش باران در برخی نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از اوایل هفته آینده در سواحل دریای خزر دما به طور محسوسی روند افزایشی خواهد داشت.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه در سه روز آینده در نیمه جنوبی کشور و ارتفاعات مرکزی، سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان، کرمان و فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد گفت: این شرایط امشب در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و  یزد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:  بارش پراکنده باران و وزش باد روز شنبه در یزد، خراسان جنوبی، شرق و جنوب اصفهان، شرق و شمال بوشهر ، روز یکشنبه در خراسان جنوبی ، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی اصفهان، ارتفاعات چهار محال و بختیاری و روز دوشنبه در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: روز شنبه در برخی مناطق شمال آذربایجان غربی، اردبیل ،گیلان، مازندران ،گلستان، قزوین ،البرز ، خراسان شمالی ،خراسان رضوی، شمال مرکزی و ارتفاعات سمنان و تهران وزش باد، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد.

او بیان کرد: از اوایل هفته آینده در سواحل دریای خزر دما به طور محسوسی روند افزایشی خواهد داشت و از اواخر وقت امروز تا یکشنبه سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل افزایش می یابد.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری در بعدازظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۳۴ درجه و کمترین آن به ۲۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.