سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل آتش سوزی‌های سریالی در پتروشیمی‌های خوزستان چیست؟

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آتش سوزی‌های سریالی در پتروشیمی‌ها را با توجه به گرمای هوا جزئی از طبیعت صنعت عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی‌نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در واکنش به آتش سوزی روز‌های اخیر در پتروشیمی تندگویان و امیرکبیر گفت: اینگونه اتفاقات در فصل گرما در طبیعت صنعت وجود دارد انجام عملیات‌های مختلف در پتروشیمی‌ها، می‌تواند عامل مهم این آتش سوزی‌ها باشد.

او افزود: هشدار‌های لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی و آمادگی نیرو‌های آتش نشانی به شرکت‌های منطقه داده شده و همه مجموعه‌های پتروشیمی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

شهیدی‌نیا بیان کرد: اتفاقات روز‌های گذشته در کوتاهترین زمان با ورود تیم‌های عملیاتی و ایمنی منطقه مهار و هیچگونه جای نگرانی در خصوص آن وجود ندارد. باید سعی کنیم اینگونه حوادث را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: در چند سال گذشته اجرای طرح توانمندسازی از جنبه پیش بینی سناریو و حوادث احتمالی، نحوه مقابله، تقویت و ایجاد زیرساخت‌های ایمنی، تقویت نیرو‌های ایمنی و آتش نشانی منطقه باعث افزایش کیفیت و سرعت عمل به هرگونه حادثه‌ای را داشته است. افزایش توانایی مجموعه‌های ایمنی و آتش نشانی در مهار و کنترل شرایط بحرانی دلیل خرسندی است.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر تکذیب هرگونه شایعه در خصوص آتش سوزی‌های سریالی بیان کرد: شایعات آتش سوزی‌های سریالی را صراحتا تکذیب میکنم، زیرا بروز حوادث این چنینی در صنعت نه برای اولین و نه آخرین بار اتفاق افتاده بلکه جزئی از طبیعت صنعت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.