سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵۱ جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان توزیع شد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: امسال تا کنون ۷۵۱ جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فرهاد کاظمی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۷۵۴ جهیزیه و ۶۳۷ هدیه به ارزش ۶ میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد استان کردستان اهدا شد.

او همچنین از توزیع ۷۵۱ سری جهیزیه در سال جاری خبر داد و گفت: ۲۵۰ سری از این تعداد به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) و در طول هفته حجاب و عفاف به این عزیزان اهدا شد.

به گفته کاظمی، ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان و شامل پنج قلم اساسی برای شروع زندگی این زوج‌های جوان است که بتوانند با دغدغه کمتری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

او با بیان اینکه در طول سال به مناسبت‌ها و برنامه‌های تعدادی جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود، گفت: هزینه تامین این جهیزیه‌ها از منابع خود امداد بوده و خیرین نیز به صورت موردی در حوزه اهدای جهیزیه به ایتام ورود می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۷۰ نوعروس در صف دریافت جهیزیه هستند که امیداوریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و کمک خیرین بتوانیم تا پایان سال زمینه تقدیم جهیزیه به همه این عزیزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.