سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی برگزار شد

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با کاهش نسبی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مینو محرز، عضو اتاق فکر ستاد ملی کرونا در خصوص انتخابات نظام پزشکی اظهار کرد: انتخابات هشتمین دوره نظام پزشکی با استقبال خوبی در حال برگزاری است اما مسئله مهم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع است.

او ادامه داد: متاسفانه با اینکه سالن برگزاری انتخابات بزرگ و درهای سالن باز است اما افراد بعد از انجام رای گیری محل را ترک نکرده و شروع به گفت و‌گو‌ با یکدیگر می کنند و این موضوع باعث انتقال احتمالی کرونا می‌شود.

 انتخابات نظام پزشکی باید در فضای باز برگزار می شد

مسعود مردانی، عضو کمیته علمی کشوری کرونا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متاسفانه تجمع در محل برگزاری انتخابات زیاد است و بهتر بود که انتخابات نظام پزشکی در فضای باز برگزار می شد.

او بیان کرد: واریانت دلتا ویروس کرونا با همان کرونا هندی از شدت سرایت پذیری بسیار بالاتری نسبت به جهش های قبلی کرونا دارد و هرگونه تجمع احتمال انتقال ویروس کرونا را در بیان افراد ایجاد خواهد کرد.

مردانی گفت: در چنینی شرایطی بهتر بود که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود تا شاهد بروز چنین اجتماعاتی نباشیم.

گفتنی است هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در حالی در تهران و سایر استان ها شروع شده است که تمام شهرها درگیر مقابله با پیک پنجم بیماری کرونا با واریانت دلتا ویروس کروناست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.