سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستانی که درهایش به روی بیماران بسته است!

بیمارستان فهرج پارسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد اما هم اکنون درهای بیمارستان بسته است و خدماتی به بیماران در شهرستان فهرج ارائه نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیمور عارف ،رئیس شورای اسلامی شهر فهرج گفت: مردم فهرج از نبود بیمارستان و پزشک متخصص عفونی در شرایط شیوع کرونا رنج می‌برند.

او ادامه  داد: در بهمن سال ۱۳۹۹ با حضور مسئولان استانی، کشوری و نمکی وزیر بهداشت در شرق استان کرمان بیمارستان شهرستان فهرج به ظاهر افتتاح شد اما با نبود پزشک متخصص عفونی به بیماران کرونایی این بیمارستان خدماتی ارائه نمی شود و تنها بخش اورژانس این بیمارستان فعالیت می کند که این بخش قبل از افتتاح نیز فعال بوده است .

عارف با اشاره به قرمز شدن شهر فهرج و افزایش بیماران کرونایی تصریح کرد : بیماران و مردم منطقه محروم فهرج با هزینه‌های بسیار زیاد و سنگین در شرایط بیماری باید به اولین بیمارستان در بم یا کرمان مراجعه کنند.

او اظهار کرد: شهرستان فهرج با جمعیتی بالغ بر ۷۰هزار نفر از پزشک عفونی، متخصص و خدمات بیمارستانی محروم است در حالی که بیمارستان این شهرستان که پارسال افتتاح کردند هیچ گونه خدماتی به مردم ارائه نمی دهد و درهای بیمارستان قفل است .

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.