سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات قتل روحانی تقلبی با اعتراف خانم منشی فاش شد!

راز قتل مرد جوانی که جسدش در عکس سلفی یک زوج جوان پیدا شده بود با شناسایی هویت وی و اعترافات منشی شرکتش فاش شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قتل روحانی تقلبی در چیتگر تهران حادثه‌ای شوکه کننده بود. در قتل روحانی تقلبی اخبار ضد و نقیض و اطلاعات جدیدی منتشر شد که ماهیت اصلی روحانی تقلبی برملا شد. قتل روحانی تقلبی سبب شد تا بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون نسبت به آن واکنش نشان دهد. در قتل روحانی تقلبی پای منشی یک شرکت به میان آمد. اکنون در پرونده قتل روحانی تقلبی فعلا یک زن که منشی وی بوده اعتراف کرده، ولی قاتل اصلی که حدس زده می‌شود شوهر این زن باشد فراری است.


بیشتربخوانید


رسیدگی به این پرونده از ساعت ۸ شب ۱۷ تیر و به‌دنبال کشف جسدی در ۱۵ متری گاردریل بزرگراه خرازی آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که زوج جوانی برای کوهنوردی به غرب تهران رفته و هنگام گرفتن عکس سلفی متوجه جسدی داخل دره شدند.

خودروی خون آلود، به دنبال کشف جسد بازپرس محمد وهابی و تیم بررسی صحنه راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که از زمان قتل حدود ۱۲ ساعت می‌گذرد و قتل در محل دیگری رخ داده و جسد به آنجا منتقل شده است.

همچنین در تحقیقات میدانی از اهالی محل گرچه هویت جنازه به‌دست نیامد؛ اما مشخص شد راننده یک خودروی پژو حدود ساعت ۷ تا ۸ صبح همان روز جسد را با خودرویی خونی به آنجا منتقل و فرار کرده است. در بازرسی از جیب‌های مقتول مدرکی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد. به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل قتل ادامه یافت.

با اثر انگشتی که از مقتول به‌دست آمد، هویت او به‌نام فردین ۲۸ ساله شناسایی شد. فردین رئیس شرکتی در خیابان ستارخان بود و از آنجایی که خانواده‌اش در شهرستان زندگی می‌کردند و او به تنهایی در تهران کار و زندگی می‌کرد اعلام فقدانی هم نشده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فردین از مدتی قبل با منشی شرکتش دچار اختلاف شده است. از سویی همزمان با این جنایت همسر منشی شرکت نیز که خودروی پژو ۴۰۵ داشت ناپدید شده بود. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از مینو، منشی شرکت فردین صورت گرفت.

مینو در تحقیقات گفت: مدتی است که در شرکت فردین مشغول به‌کار هستم و به‌خاطر مسائل کاری مدتی قبل یک شب با فردین به رستوران رفتم. همسرم از این ماجرا با خبر شد و بین آن‌ها اختلاف به‌وجود آمد و در نهایت بهنام، همسرم از من خواست که با فردین قرار بگذارم تا آن‌ها باهم صحبت کنند و اختلافاتشان را حل کنند.

او ادامه داد: روز حادثه شوهرم برای دیدن و صحبت کردن با فردین خانه را ترک کرد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. من نمی‌دانستم که او فردین را به قتل رسانده است. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری همسر خانم منشی که تنها مظنون این جنایت است از سوی پلیس ادامه دارد.

همزمان با تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری قاتل فراری یکی از بازیگران خانم در صفحه اینستاگرام خود متنی را در کنار یک عکس از مقتول منتشر کرد. او تصویری از مقتول با لباس روحانیت در کنار خودش منتشر کرده و نوشته بود یکی از فن پیج‌های درجه یک و فعال و انسان من متأسفانه توسط منشی شرکت و شوهرش به خاطر پول به قتل رسیده است. جسد ایشان را سه روز بعد در چیتگر پیدا کرده‌اند.

اما بلافاصله پلیس موضوع روحانی بودن مقتول را تکذیب کرد. بدین ترتیب خانم بازیگر نیز در یک استوری دیگر از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و در یک فایل تصویری گفت: آقایی که به رحمت خدا رفتند ادمین من نبودند فن پیج بودند.

یکی از طرفدار‌های قدیمی من بودند و به هیچ عنوان ادمین نبودند و ما هم اطلاع نداشتیم که ایشان روحانی نبودند. در همین رابطه نیز مقام قضایی اعلام کرد: باتوجه به اینکه انتشار تصاویر و مطالبی که در روند و مسیر تحقیقات پلیسی و قضایی اخلال ایجاد و دستگیری متهم را با مشکل مواجه کند، جرم محسوب می‌شود به‌صورت قانونی با این افراد برخورد خواهد شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۰۶:۰۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام این سلبریتیها مثل بهروز خالی بند تو همه کاری تجربه دارن و نطر میدن
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۵ تير ۱۴۰۰
باسلام متأسفانه در وضعیت اقتصادی زن و مرد مجبورند که کار کنند اگر مشغول کار باشند از لحاظ اقتصادی و روحی و روانی بهتر است بیکار عامل همه بدبختی ها ست
بینوا
۰۳:۰۷ ۲۵ تير ۱۴۰۰
چکارکنیم تااین بهنوش بختیازی اینهمه تو هرکاری دخالت و فضولی و اظهار نظر نکنه؟ چرا این فکر میکنه باید برا هرچیزی نظر بزاره
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۵ تير ۱۴۰۰
عاقبت حکم پدر مادر بابک خرمدین چیشد را اینقد نفس اضافی میکشن
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۵ تير ۱۴۰۰
همین سلبریتی ها بودند که هشت سال مملکت ما را نابود و مردم را از گرسنگی کشتند و عزت ملی و دانش هسته ای را نابود کردند.
لیلا
۲۳:۲۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
وقتی غیرت و عفت از جامعه پر بکشه، متاسفانه این مساله ها هم بروز پیدا میکنه. بعضی از خانم ها سرکار مختلط که میرن متاسفانه هوایی میشن. حالا یه عده مشکل مالی دارن و مجبورن برن سر کار که بحثش جداست اما متاسفانه غالبا از بی غیرتی مردها، زن ها عفتشون کم میشه. میرن سرکار و مردها هم ازشون سوء استفاده می کنن و یا از مردها سوء استفاده میشه. کلا تا جایی که ممکنه از رفتن سرکار مختلط برای نوامیستون جلوگیری کنید.ان شالله همه مردهای سرزمینم با غیرت باشن و خانمهاشونم عفیف بمونن.
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۴ تير ۱۴۰۰
جریان چی
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
به خاطر مسایل کاری یک شب با فردین به رستوران رفتم
محل کار جای مسایل کاری هست یا رستوران !!!!
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
چی شده
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
این هنرمند نماها مثل اینه که خیلی بیکاریند
یا به توجه زیاد نیاز دارند
هی بهشون ملت میگویند
چرا نخود هر اشی هستید و همه جا بدون اطلاعات کافی سرک میکشید
مگر از رو میروند
بجای اینکه برای جامعه ارامش بیاورند
دنبال تنش و مثل خاله زنک ها دنبال فتنه ایند
واقعا خسته کننده شده اند و عیر قابل تحمل
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
چقدر روحانیِ شبیه سامان گوران:)))
اول فکر کردم خودشه!
عباسی کیشی
۱۸:۲۹ ۲۴ تير ۱۴۰۰
زن به چه حقی رفته رستوران با یک نفر نامحرم ؟؟ چرا ؟؟؟
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۴ تير ۱۴۰۰
معلوم نیست چخبره شما هم همش دروغ میگید
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
باز هم پای یک زن در میان است
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
اعدام
امیر
۱۸:۰۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
وقتی که از آزادی زن سخن میگید و دنبالش هستید زنان رو به بند اسارت میکشید که باید کار کنن ،و وظیفه اصلیشون که تربیت و پرورش فرزند و استحکام بنای خانواده هست رو کنار بگذارند و وارد این فضا های آلوده بشوند که بیشترین آسیب هم متوجه زن خواهد شد
m
۱۷:۴۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
آخ اگر این بهنوش بختیاری رو یک درس عبرتی بهش بدهند تا هم خودش یاد بگیره اینقدر حرف نزنه هم درس عبرتی بشود برای دیگر درپیتی ها!!!!!!!!!!
اکبری
۱۷:۳۹ ۲۴ تير ۱۴۰۰
لطفا نقل قول (مقول قول) را داخل گیومه بگذارید. علائم سجاوندی را رعایت کنید.
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
هر روز صدها نفر کشته میشن و آب از آب تکون نمیخوره ، باز لاپوشانی قیمت مرغ وگوشت . چه خبر از قیمت شوینده ها ، راستیمارونی چند شد ؟ قرص مفنامیک از پارسال تا حالا خدود هفت برابر شده ، البته من به خاطر نیاز ده تومن هم راضی هستم بخرم ، ولی پیدا نمیشه
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
آخ از دست همکار زن که زندگی و عمر انسان رو به باد میده.
k
۱۶:۴۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
قضیه روحانی بودن مرحوم که توسط پلیس تائید نشده مشکوک به نظر میرسه .
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
این خانم به اصطلاح بازیگر خیلی آدم مرموز و خطرناکی به نظر می رسد. خداوند همه ما را از شر شیاطین حفظ کند.
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
طرف خیلی نرم و غیر مستقیم بهش خبر داده لو رفته و پلیس دنبالشه
k
۱۶:۴۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
اگر از نگاه شما بخوایم داوری کنیم باشگاه خبرنگاران هم با بولد کردن این خبر به مجرم کمک کرده !!!
علی
۱۵:۲۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
باید به شدت تمام با این شخص برخورد شود تا کسی جرات نکند خبر های کذب تحویل مردم بدهد
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
این به اصطلاح سلبریتیها همه جا باید باشن و نظر بدن
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
وقتی میگم زن نامحرم با مرد نباید کنار هم باشن چرا که مانند اتش و پنبه میماند شیطان هم گفته وقتی دو نامحرم کنار هم باشند سومین انها من هستم چرا زن برود در شرکت کار کند
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
شما درست میفرمایید بیشترین اختلافات زن و شوهرها در زندگی امروزی همین موضوع است متاسفانه خانمها وقتی با آقایون همکار میشوند دیگر حد و حدودی برای خود قائل نیستند حتی در بیشتر مواقع باعث اختلاف در زندگی طرف مقابل نیز میشوند و طوری با مرد همکار برخورد میکنند که با همسر خود در منزل اینطور بر خورد نمیکنند منظورم این است که انقدر با همسر خود راحت نیستند که با همکار مرد خود هستند من خود قربانی این مشکل هستم ای کاش در یک کشور اسلامی محیط کاری خانمها با آقاییون جدا بود تا امثال من قربانی نباشند
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
حرفت حق الحقه
ساره
۱۶:۰۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
آخه چه ربطی به کار کردن توی شرکت داره
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
کاملا حرف درست و منطقی
k
۱۶:۴۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
سیر از گرسنه خبر نداره ، زن و شوهری که تازه ازدواج کردن تو تهران به خاطر این که بتونن چرخ زندگیشون رو بچرخونن مجبورن دوتایی کار کنن
علی رضا
۱۷:۱۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
مردهایی که غیرت دارند چرا اجازه می دن ناموسشون کنار مرد نامحرم شاغل بشه
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
90 درصد مشکلات خانوادگی و دیر ازدواج کردن و بچه دار نشدن، بخاطر شاغل بودن زن هاست.
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
بعضی زن ها اصلا رعایت نمیکنن و فتنه میریزن در زندگی مردان متاهل
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۵ تير ۱۴۰۰
آخه ساره جون میرن شرکت با آقایی دعواشون میشه ، بعد با مدیر شرکت میریزن رووووووو. بعد عذاب وجدان میگیرن بعد آشتی، به آقایی میگــــــن ، آره آگه نه میگفتم داشت خفم میکرد اخراجم میکید ، اغفالم کرد . بعد آقایی گیـــرتی میشه ، میره سامورایی یاد میگیره هاراگیری می کنه
شیک
۱۴:۱۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
این نمایش ها رو بذارین کنار دیگه. بسه دیگه. همش الکی و داستان سراییه
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۴ تير ۱۴۰۰
دهانت را ببندی بهتر است
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۴ تير ۱۴۰۰
الکی نیست ، واقعیته ، طوری حرف میزنی که انگار تا حالا امثال این جور اتفاقات را ندیدی یا نشنیدی !!!!! عامل بیشتر اختلافات و حدايی های زن و مرد همین عدم رعایت حریمها بین زن و مرد نامحرم است ، انسان باید کمی غیرت و حیا داشته باشه .
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ تير ۱۴۰۰
برا شما مرگ بازیه خب عیبی نداره این بازی سراغ شما هم می اد اون موقع می خوام ببینم بازی رو دوست داری یا نه
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۴ تير ۱۴۰۰
شما هم که ساز
مخ مخ مخ مخالف را میزنید
با تحقیق اینو میگویی
یا فقط دلت خواسته که مطلبی الکی بگویی
خیلی بد است .بدون تحقیق مطلبی را بگویی
فتنه و اتش بیار معرکه نامیده میشوی