سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به کوهرنگ

امسال ۴۸۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، توازن و جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمان‌پور فرماندار کوهرنگ گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن سهم این شهرستان امسال ۱۰۰ درصد نسبت به پارسال رشد پیدا کرد.

او افزود: امسال۴۸۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، توازن و جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد که این میزان اعتبار نسبت به سال قبل که ۲۴۰ میلیارد ریال بود ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.


بیشتربخوانید


زمان‌پور اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سهم شهرستان کوهرنگ در سال ۱۴۰۰ برای تکمیل و اجرای ۱۵۰ طرح اختصاص یافت.

او ادامه داد: این میزان اعتبار در ۲۴ فصل شامل کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، آموزش و پرورش، ورزش و تفریحات، توسعه شهری و روستایی، صنعت، معدن و تجارت، دین و مذهب، فرهنگ و هنر، رسانه، دفاع، امور عمومی حمل و نقل، آب و فاضلاب، گردشگری، میراث‌فرهنگی، بهداشت و درمان، امداد و نجات، فنی و حرفه‌ای و منابع آب هزینه خواهد شد.

زمان‌پور گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوهرنگ موظند تا هر چه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات و پیگیری برای اختصاص بیشتر از منابع ملی و استانی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.