سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون کرونا در قم به ۶۰ ساله‌ ها رسید

رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: تزریق واکسن کرونا به متولدان ۱۳۴۰ و قبل از آن از امروز در قم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر سیامک محبی ،رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: از امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه ثبت نام برای واکسیناسیون افراد افراد ۶۰ تا ۶۵ سال در قم آغاز شد.

او افزود: متولدان ۱۳۴۰ و قبل از آن می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir و مراجعه به مراکز تعیین شده نسبت به واکسیناسیون خود در مقابل بیماری کرونا اقدام کنند.

دکتر محبی با بیان این که در مراکز تزریق واکسن، امکان انتخاب نوع واکسن ایرانی یا غیر ایرانی برای شهروندان فراهم است، گفت: با توجه به مکانیسم مشابه واکسن کووایران برکت و سینوفارم این دو واکسن از نظر میزان اثر بخشی تفاوتی با هم ندارند و تا زمانی که هر دو واکسن در استان موجود باشد امکان انتخاب برای گروه‌های هدف فراهم است.

رئیس مرکز بهداشت استان، ادامه داد: مراکز سه گانه شامل مرکز شماره یک واقع در میدان روح الله، مرکز شماره چهار واقع در مجتمع امام خمینی (ره)، مرکز شماره پنج واقع در مصلا از ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۲۰ و مرکز واکسیناسیون خودرویی در بلوار شهید سلیمانی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ آماده انجام واکسیناسیون هستند.

او با تاکید بر ثبت نام شهروندان واجد شرایط سنی تزریق واکسن کرونا در سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir، گفت: ثبت نام در این سامانه به منظور نظم بخشی و معطلی کمتر مردم در هنگام مراجعه به مراکز واکسیناسیون کرونا ضروری است.

محبی افزود: افرادی که به هر دلیل امکان ثبت نام در سامانه را نداشته و یا در مرحله قبل در سامانه ثبت نام کرده اند و امکان ثبت مجدد ندارند نیز می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه و اقدام به تزریق واکسن نمایند.

گغتنی است یک محموله ۱۴ هزار دوزی شامل واکسن ایرانی و غیر ایرانی کرونا دیروز چهارشنبه  وارد قم شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.