سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین اطلس دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش‌‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: اطلس دانش‌آموزی استان تهیه و تدوین شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش‌‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری در گردهمایی مدیران و روسای شهرستان‌ها، مناطق و نواحی آموزش‌و‌پرورش استان، به تهیه اطلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این اطلس جهت بررسی وضعیت  آموزش دانش‌آموزان تهیه و تدوین شده‌است که می‌تواند جهت برنامه‌ریزی‌های آموزشی نقشه راهی برای مدیران آموزش‌و‌پرورش استان باشد و نباید فقط در مرحله آمار و اطلاعات بماند.

او از مدیران و روسای آموزش‌و‌پرورش استان خواست : در انتخاب مدیران مدارس نهایت دقت را داشته باشند و گفت: وضعیت مدارس در این سال تحصیلی را به دقت بررسی نمایید و هرجایی که پیشرفتی مشاهده نمی‌کنید مدیر آن مدرسه را جابجا کنید چرا که ضعف در مدیریت مدرسه تبعات غیرقابل جبرانی در پی دارد.

قائدامینی ادامه داد: در مدت تعطیلات تابستانی مدارس با مدیران و معلمان و انجمن اولیا و مربیان مدارس جلسات مختلف علمی و کاربردی گذاشته شود و مصوبات این جلسات مبنای کار سال آتی باشد .


بیشتر بخوانید


او ضمن اشاره به ارزش وقت و زمان گفت: ارزش وقت برای ما مدیران تعلیم و تربیت دوچندان است چرا که ما با ارززشمندترین مخلوقات خداوند سروکار داریم و وقت گذاشتن بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری نتیجه‌ای نخواهد داشت.

فرحناز قائدامینی ادامه داد: ما به عنوان مدیران آموزش‌و‌پرورش وظیفه داریم با بررسی و برنامه‌ریزی دقیق برای مشکلات پیش‌رو راهکار ارائه دهیم و به یکدیگر یاری رسانیم که البته هدفمان از قطب‌بندی ادارات آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان نیز همین بوده است که با ارائه راهکار و یاری‌رسانی به یکدیگر به پیشرفت مورد نظر دست یابیم.

قائدامینی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای طرح مسکن فرهنگیان گفت: در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته، زمین منطقه ۴۹ منظریه برای فرهنگیان شهرستان شهرکرد اختصاص داده شده و برای دیگر ادارات در هر شهرستان  نیز زمین اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.