سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع)

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول گفت: دومین دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان نصب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا اسماعیل چگنی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول گفت: به منظور تسریع در روند درمانی بیماران مبتلا به سرطان، دستگاه شتاب دهنده الکتا ساخت کشور انگلیس از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در دنیا با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال در حال نصب است.  

او با اشاره به ارائه خدمات رایگان در این بیمارستان، افزود: با آغاز فعالیت بخش دوم رادیوتراپی، پرتودرمانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 اسماعیل چگنی بیان داشت: بیماران مبتلا به سرطان که امکان درمان کامل با روش‌های شیمیایی یا جراحی نداشته باشند و نیز برخی بیماری‌های خوش خیم که قابل درمان به روش جراحی نیستند، می‌توانند از امکانات بخش رادیوتراپی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول بهره‌مند شوند.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول  به عنوان یک بیمارستان بدون صندوق، کلیه خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی را به صورت رایگان در اختیار بیماران شهر‌های دزفول و اطراف و استان‌های مجاور قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.