سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد رشوه توسط ماموران وظیفه شناس چاراویماق

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از صحت عمل و رد رشوه ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی توسط ماموران وظیفه شناس شهرستان چاراویماق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان چاراویماق به صورت گشت تلفیقی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده مقادیر زیادی سیگار و لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق که به طور ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: راننده اتوبوس به منظور رهایی از پیگرد قضایی و آزادی غیرقانونی مبلغ ۵۵ میلیون و۵۰۰ هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به  سرتیم گشت پیشنهاد کرد.

رئیس پلیس استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران مربوطه رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
زنده باد پلیس وظیفه شناس