سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد جا مانده برای تزریق واکسن کرونا بشتابند

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان و شهرستان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف آغاز شده است.

ماریار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان و شهرستان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف آغاز شده است.

او با اشاره به بازگشایی سامانه ثبت نام واکسن کرونا افزود: متولدان ۱۳۴۰ و ماقبل آن می‌توانند به سایت سلامت salamat.gov.ir مراجعه و برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.

مولایی پارده اظهار کرد: افراد بالای ۶۵ سال که  هنوز واکسینه نشده اند و یا افرادی که  دوز دوم واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند، با مراجعه به مراکز درمانی می توانند واکسن خود را دریافت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل بیان داشت: واکسیناسیون افراد مذکور در مرکز شماره یک واقع در جنب بانک ملت هفتکل روز پنجشنبه و جمعه در ۲ نوبت صبح و عصر با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به گفته رئیس مرکز بهداشت خوزستان تمامی مراکز درمانی در مناطق روستایی و  شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر  همه روزه حتی ایام تعطیل باز و فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.