سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان:

پرچم کرمانی‌ها در تمدن ایران بالاست

استاندار کرمان گفت: پرچم کرمانی‌ها در تمدن ایران بالاست و اوج این اهتزاز هم سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان در آیین بدرقه چهار ورزشکار و مربی تیم پارالمپیکی کرمان به اردوهای مرتبط با رقابت‌های توکیو با آرزوی موفقیت و کسب مدال طلا با تلاش تیم کرمان گفت: کرمان آوازه‌های چندوجهی دارد و باید تلاش کرد در این سرزمین اسطوره‌ای پرافتخار، میراث داران در خور شان این سابقه فرهنگی، تاریخی، تمدنی و ورزشی باشیم.

او افزود: پیوستگی در تکرار افتخارات و تاریخ‌سازی ایران که استان کرمان از قطعه‌های مهم آن است، رسالت سنگینی است که نیاز به تلاش بیشتر دارد.

زینی‌وند با بیان اینکه کرمان روایات افتخارآمیزی در مقاطع گوناگون دارد و بخش قطوری از تاریخ انقلاب به همت کرمانی‌ها رقم خورده است، تصریح کرد: پرچم کرمانی‌ها در تمدن ایران بالاست و اوج این اهتزاز هم سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او با بیان اینکه قهرمانان مختص به نسل خاصی نیستند، بلکه روایت پیوسته تاریخ بشریت هستند، ابراز داشت: در همه اعصار و با هر گرایشی و تفکری در نسل‌های آینده، ناگفته‌های تاریخ این سرزمین عظیم روایت می‌شود و روایت‌های سردار سلیمانی نسل‌های بعد را هم سربلند نگه می‌دارد.

استاندار کرمان خطاب به تیم پاراالمپیک کرمان گفت: شما نمایندگان شایسته‌ای برای این سرزمین کهن در وضعیت امروز آن هستید و با یک هویت مستحکمِ پرانرژی به این رقابت‌ها می‌روید و مطمئنم با این انرژی موفق می‌شوید.

زینی‌وند با اعلام اینکه همه ورزشکاران کرمان شناخته شده و افتخار ایران هستند، افزود: کاروان کیفی که به رقابت‌های توکیو اعزام می‌شود، افتخارآفرین خواهند بود و حتما دعای خیر مردم بدرقه راهشان است.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه در حوزه ورزش باید به شکل هدفمند هزینه و به همه رشته‌ها توجه کرد، گفت: کرمان در ورزش فوتبال ظرفیت قهرمان‌پروری از نوجوانان و جوانانی که شاید در زهکلوت زندگی می‌کنند را دارد.

زینی‌وند افزود: میخواهیم کمپ استعدادیابی فوتبال را به جنوب شرق بیاوریم که در سال‌های آینده، ظرفیت اکثر تیم‌های استان از جوانان همین خطه باشد، لذا باید هزینه کرد و استعداد پرورش داد.

استاندار کرمان با آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی کرمان به پارالمپیک توکیو از جوایز ویژه برای مدال آوران طلا، نقره و برنز در این رقابت‌ها خبر داد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان نیز به ظرفیت و توان استان در سطوح بالای ورزشی اشاره کرد و گفت: خانواده ورزشکاران نهایت سعی و تلاش خود را برای گذر از سختی‌های فراوان به منظور رسیدن به این سهیمه گذاشته‌اند.

زهرا نعمتی پرچمدار رقابت‌های پارالمپیک  ۲۰۲۰ توکیو هم، برگزاری این مراسم را موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای قهرمانان ورزشی دانست و گفت: کرونا ضربه شدیدی به بخش ورزش وارد کرده است، لذا این دوره تعداد کمتری از ورزشکاران توانسته اند در رقابت‌ها حضور یابند.

آیین بدرقه چهار ورزشکار و مربی تیم پارالمپیکی کرمان برای اعزام به اردوهای متصل به مسابقات پارالمپیک توکیو با حضور مسئولان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار و با اهدای لوح سپاس و ۱۰ سکه بهار آزادی از زهرا نعمتی، علی سینا منشأزاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.